/WAAR VINDT JE DEZE STRANDBALLEN: BIJ MAXILIA

WAAR VINDT JE DEZE STRANDBALLEN: BIJ MAXILIA

Zoals je misschien weet kunnen strandballen het ideale relatiegeschenk zijn, en kun je ze als bedrijf ook perfect op evenementen gebruiken. Maar dan moet je deze strandballen natuurlijk wel eerst ergens laten bedrukken, en dat kan bij Maxilia. Om het wat makkelijker te maken hebben wij een overzicht van de opties die er zij bij Maxilia.

 

Strandballen bedrukken

 

De groottes die er zijn

De grootte van de strandbal is belangrijk, zowel voor het gebruik als voor de prijs, en bij Maxilia heb je hier een grote keus in. De kleinste strandballen die er zijn hebben een doorsnee van 23cm en de grootste hebben een doorsnee van 40cm. Bovendien heb je hier zo’n beetje alle maten tussenin.

 

De patronen waar je uit kunt kiezen

Maxilia heeft natuurlijk de klassieke strandbal, met vlakken in twee verschillende kleuren. Maar er zijn nog meer opties, ook zijn er strandballen die volledig uit één kleur bestaan. Als je iets uniekers zoekt dan is er de mogelijkheid tot een transparante strandbal of een opblaasbare voetbal. Zelfs een strandbal met stippen, of een opblaasbare wereldbol is mogelijk. Er is dus keus genoeg bij Maxilia zoals je wel kunt zien.

 

Verschil in prijs

Je denkt welllicht dat strandballen allemaal even duur zijn, maar er zit best wel wat verschil in de prijs. De goedkoopste strandballen kosten ongeveer 1,70 per stuk en de duurste strandballen kosten je ongeveer 4,00 per stuk. Je moet dus kijken naar het aantal strandballen dat je nodig gaat hebben en wat je budget voor de strandballen is. Zo kun je beslissen hoe duur de strandballen per stuk mogen zijn, en dat is wel iets om van tevoren even naar te kijken
Je hebt via Maxilia dus best veel keus op het gebied van deze strandballen bedrukken. Er is veel verschil in de groottes, patronen en prijs. Bovendien maak je welke strandbal je ook kiest jouw eigen met het bedrukken. Kijk dus goed rond voordat je een keuze maakt, en vergeet niet om ook over een budget na te denken.